10 września 2018
Elektroniczna Skrzynka Podawcza ePUAP
Miejscowość: Kościan
Miejsce: OWP Kościan
Data zakończenia: 2018-09-18
Organizator: OWP
Elektroniczna Skrzynka Podawcza (e-PUAP) to bezpłatna platforma, która umożliwia załatwienie wszelkiego rodzaju spraw urzędowych, bez konieczności wychodzenia z domu - przez internet, w wybranym przez siebie czasie i w dowolnym miejscu. Korzystając z niej możemy sprawdzać na bieżąco status spraw i wniosków, a także wysyłać i odbierać urzędową korespondencję.
Zapraszamy na szkolenie, podczas którego nauczycie się korzystać z Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP, dowiecie się, jak założyć swój własny Profil Zaufany i poznacie różnicę między nim a Kwalifikowanym Podpisem Elektronicznym.
Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ePUAP)
18 września (wtorek) 2018r. w godz. 14:00-15:30
w Ośrodku Wspierania Przedsiębiorczości w Kościanie przy ul. Dworcowej 1 (budynek Dworca PKP, 1 piętro)
Program szkolenia obejmuje:
1. Profil Zaufany - wprowadzenie.
2. Tworzenie Profilu Zaufanego - informacje, możliwość utworzenia Profilu Zaufanego podczas szkolenia.
3. Platforma ePUAP - wprowadzenie.
4. Katalog Usług dostępnych na platformie ePUAP. Sprawdzanie dostępności usług na platformie ePUAP. Zasady udostępniania usług na Platformie ePUAP.
5. Elektroniczna Skrzynka Podawcza - wprowadzenie.
6. Zasady korzystania z Elektronicznej Skrzynki Podawczej.
7. Przedstawienie portalu biznes.gov.pl.
8. Kwalifikowany podpis elektroniczny - różnice w stosunku do Profilu Zaufanego.
9. Zastosowanie Profilu Zaufanego albo kwalifikowanego podpisu elektronicznego poza platformą ePUAP:
- rejestracja spółek handlowych przez internet w systemie S-24,
- składanie dokumentów finansowych spółek handlowych do Repozytorium Dokumentów Finansowych.
10. Inne platformy związane z działalnością gospodarczą:
- Platforma Usług Elektronicznych ZUS,
- Portal Podatkowy.
Szkolenie poprowadzi adwokat Łukasz Nowak. Koszt szkolenia to 123 zł brutto od osoby.
Więcej informacji można uzyskać pod numerami telefonu 65 512 77 83 / 797 508 207.